pondělí 9. ledna 2012

Večerní odlet do Paříže

Po 19 hodine jsem sbalil posledni veci a z ridici veze Ruzyne, kde pracuji, jsem odkracel k terminalu 2. U odbavovaci prepazky jsem potkal usmevavou Hanku a skupinku lidi, kteri pojedou s nami. Velky batoh jsem nechal obalit folii a jako posledni pilot v nasi skupine jsem dorazil k odbavovaci prepazce, kde jsem odlozil svuj batoh k vaze, jeho vaha cinila presnych 23 kg. Cestou k celni kontrole jsem se postupne seznamil s dalsimi dobrodruhy, je nas celkem 15, vetsina z nas jsme piloti a dva jsou jako cestovatele dychtici poznat krasu africke zeme. Kontrola probehla bez problemu, ve 20:40 jsme opustili nasi milovanou zemi a zamirili do Parize. Let trval jen kratce, hodinu a pul, po pristani jsme hned sli do haly E k dalsi kontrole. Parizske letiste Charles de Gaule je ohromne velke a moderni, vnitrek haly vypada jak ve vzducholodi. Po 23 hodine nastupujeme do letadla Boeing 777-300, ktere je delsi o 70 cm vice nez nejvetsi letadlo sveta A380. Presne ve 23:40 startujeme smer jih vstric velkemu dobrodruzstvi.

Žádné komentáře:

Okomentovat