pondělí 9. ledna 2012

Pár hodin do odletu

Do odletu (20:35) už zbývá jen pár hodin, takže budu jen stručný... S včerejším balením jsem se pěkně nadřel, když jsem všechny věci nacpal do batohu a zvážil, málem jsem nevěřil očím, na displeji váhy se objevila číslice 26. Protože křídlo se sedačkou a záložákem váží něco okolo 18 kg a do letadla smím vzít jen 23 kg, musel jsem pár věcí oželit a vzít s sebou jen 3 trička, 2 šortky, pár boxerek, nějaké ponožky, plavky a sandály :-) Na sobě budu mít rifle, jedno triko s dlouhým rukávem, mikinu, lehkou větrovku a pevné boty. Samozřejmě jsem neopomněl s sebou vzít i velkou lékárničku, kapesní nůž, lehkoučké boty do vody kvůli žahavým medúzám a malý spacák. Druhý batoh s fotografickou výbavou a různými věcmi, který si beru do letadla, váží skoro 9.5 kg :-) Doufám, že letištní celnicí projdu v pohodě a že s tím nebudou nějaké patálie. Helmu si raději pro jistotu beru s sebou do letadla, dle Hanky by to mělo být v pohodě.
Jelikož budu v JAR 3 týdny, rozhodl jsem se tyto články psát přes miniaturní klávesnici Super Tiny Keyboard pohodlnější cestou, objednával jsem ji týden před Vánocema přímo z Hongkongu, hned po Novém roce jsem ji měl doma. Když jsem ji poprvé zapojil přes miniUSB, můj úsměv hned zmrznul. Celý víkend jsem googloval informace ohledně redukci, zkusil jsem ji upravit pomocí pájky podle návodu na netu, leč neúspěšně. Nakonec jsem se na to vykašlal a dnes ráno v Sunnysoftu jsem narychlo koupil jinou klávesnici Rapoo E6300, sice trochu dražší, ale bezdrátovou. Zatím se na ni dobře píše, uvidím, jak bude fungovat v reálu. Mimochodem, dnes kolega z práce zkusil mou klávesnici z Hongkongu přes kabel, funguje bezvadně. Nejspíš bude problém někde v systému Android mého mobilu, nicméně jsem se rozhodl ji prodat. Ta novější je o 40 gramů těžší, malinko větší, ale to pro cestování a rychlé psaní úplně postačí.
Minimálně do zítřka nebudu moct publikovat články do blogu, dokud v JAR neseženu nějaký internetový tarif za levný peníz než přes Vodafone roaming za neslušnou částku. Zatím se mi líbí tento tarif s 500GB za R150 (370 Kč) nebo některý u dalších operátorů.

1 komentář:

  1. Kajíku, drž,se (tedy šňůr ) jsem na Tebe hrd, jinak umím....Tvůj stařičký, stále mmmmmmladý, prófa....Jiřík

    OdpovědětVymazat