čtvrtek 12. ledna 2012

Krátká zpráva o mém blogu

Nejdrive se Vam musim omluvit, ze clanky pisi velmi narychlo a se zpozdenim, neb dny prozivam velmi intenzivne a na psani mi uz moc casu nezbyva. Snazim se sve dojmy napsat aspon takovym zpusobem. Pozdeji, az budu ve sve vlasti, clanky si v klidu jeste jednou prectu a poopravim.
Dnesni premierove letani na plazi se velmi zdarilo, uletel jsem kus streky asi hodinu a 40 minut v jednom kuse. Vice se dozvite v zitrejsim clanku. Z klifoveho letani jsem uplne nadsen, samozrejme se tesim na dalsi letove dobrodruzstvi.

5 komentářů:

  1. Ahoj,zdravim do rise nebes-pozdravuj africke andelicky a hlavne bud i s temi cernymi zadobre!!!Liba a vzpomina mamka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,zdravim do rise nebes-pozdravuj africke andelicky a hlavne bud i s temi cernymi zadobre!!!Liba a vzpomina mamka

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem Jan a jeste mi to odeslo 2krat-promin uz se to vice nestane. -:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    krásně se to čte Karliku! Budu moc rád, když z tvého deníčku vznikne článek pro časopis PILOT (už jsem ho šéfredaktorovi slíbil, snad se na mě nebudeš zlobit).

    Mnoho hezkých letových hodin, a příště spolu do itálie!
    s pozdravem Mirek

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj mami, díky za andělíčky, dnes jsme lítali na kopci, počasí nám přeje a jsme moc spokojeni. Pozdravuj doma, posílám pac a pusu.

    Ahoj Míro, určitě jsem pro a budu velmi rád. Když jsem byl ve vzduchu, vzpomněl jsem si na Tebe. Také se těším, až budeme lítat nad alpskými velikány. Všichni Tě moc zdravíme.

    OdpovědětVymazat